Jak nakupovat bezlepková jídla na GOOD FOODS Dobrá jídla e-shopu?
V našem internetovém obchodě si vyberete zboží a poté vyplníte formulář dopravy a platby. Po dokončení objednávky Vám jídla bezprostředně zasíláme přepravci WE|DO (IN TIME), Zásilkovna (pouze do 5 kg) nebo WE|DO Uloženka.
Dále nabízíme rozvoz po Praze do druhého dne.
Osobní odběr na výdejním místě v Praze 9 - Vysočanech, Odlehlá 48, po telefonické dohodě na telefonu: 777 806 088
Využít můžete i osobní odběr kdekoliv v Berouně, Slaném a Kladně po předchozí dohodě na telefonu +420 602 244 144.
Během letní sezóny se nám občas nakupí tolik objednávek, že jsme schopni odeslat zboží se zpožděním. Doporučujeme proto objednávat jídla včas a s předstihem.
Zboží mi přišlo poškozené, co s tím?
Ačkoliv balíme jídla s velkou pečlivostí a snažíme se maximálně snížit riziko poškození balíků, někdy se stane, že ho přepravní společnost nechtěně poškodí. Nejjednodušším způsobem kontroly doručované zásilky je překontrolování balíku během převzetí. Pokud je zboží poškozeno, odmítněte převzít balík a sepište se zaměstnancem zásilkové služby reklamační protokol. Poškozené zboží můžete reklamovat nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Více informací o uplatnění reklamace naleznete na našem webu.
Mám jiný dotaz. Co s ním?
Nebojte se ho poslat na náš email info@good-foods.cz a rádi Vám co nejdříve odpovíme. Můžete nás také kontaktovat na tel. 602 244 144